HomeComServe en Brand New Service gaan samen verder als ComServe Group
ComServe-Logo

Diligence heeft de fusie begeleid van Lifecycle & Repair specialist ComServe Network uit ’s-Hertogenbosch en Service & Logistiek specialist Brand New Service uit Tiel . Onder begeleiding van Raymond Sieben van Diligence is de ComServe Group tot stand gekomen.

Als stap van de buy & build strategie, gaan beide partijen verder onder de gezamenlijke naam ComServe Group. De overlappende activiteiten worden samengevoegd en met de sterke verbreding van de propositie wordt er een hoogwaardige service partner neergezet.

De ComServe Group behoort tot de grootste aftersales dienstverleners in de Benelux, maar zijn actief in heel Europa. ComServe richt zich op het ontzorgen van de klant, door ondersteuning te bieden aan werkzaamheden of deze volledig over te nemen. Naast een betrouwbare en snelle service, onderscheidt ComServe zich ook door een flexibele klantinstelling en continue procesinnovatie. Zo geeft ComServe op adequate wijze invulling aan de behoeften van onze klanten in een veranderlijke omgeving.

De doelstelling van ComServe Network

Stan Walterbos, managing director ComServe; “de enige constante factor is de steeds sneller wordende verandering in een markt waarin reparatie, refurbishment en lifecycle solutions steeds meer aandacht krijgen. Reparaties verschuiven van centraal naar decentraal. De gebruiker wenst continuïteit, zo snel mogelijk en op elke locatie. Snelle doorlooptijden en een hoge kwaliteit zijn dan essentieel, iets waar we bij ComServe goed in slagen. Door het direct toevoegen van de logistieke slagkracht van Brand New Service kunnen wij in één keer de gewenste flexibiliteit bieden die de markt vraagt. Service waar je maar wilt en wanneer je maar wilt! Thema’s als 24/7 full service bezorging & installatie, reparatie on- & off-site, 4-uurs vervangservice, refurbishment en retourstromen kunnen nu volledig door onze eigen mensen & operaties uitgevoerd worden”.

De ambitie van Brand New Service 

Sebastiaan d’Anjou, managing director Brand New Service; “1,5 jaar geleden zijn we gestart met een duidelijke visie op de aftersales & servicemarkt. Met de overname van ProAssist eind 2016 hebben we een unieke kans gegrepen voor een mooie basis. De positieve resultaten die we in 2017 hebben geboekt, hebben geleid tot een sterke groeiverwachting. Onder de gezamenlijke naam ComServe Group bereiken we direct de gewenste omvang. Met 250 collega’s en een omzet van fors boven de 20 miljoen kunnen we ons weer gaan richten op een volgende fase van onze buy&build strategie. Naast een aantal mooie nieuwe klanten liggen er innovatieve concepten klaar. Tevens zullen we ons blijvend oriënteren op het gebied van over te nemen bedrijven, zeker als dit past bij onze visie en onze propositie versterkt”.