Dienstverlening

Binnen de dienstverlening volgen veranderingen elkaar in rap tempo op. Dit komt door digitalisering, veranderende klantbehoeftes, toenemende concurrentie en veranderende wet- en regelgeving. De dienstverlening is als sector heel divers. Hoe toekomstbestendig bedrijven binnen deze sector zijn, is dan ook erg verschillend.

De volgende trends bepalen dit met name op zowel korte als lange termijn:

  1. Digitaliseringstrend in de uitzendbranche met focus op online werving van kandidaten
  2. Verdere consolidatie binnen de kinderopvang en meer digitalisering: planning, facturatie en oudercommunicatie
  3. Meer werk en omzet bij accountants als gevolg van coronasteun
  4. Cybersecurity en integratie van duurzaamheid met de bedrijfsstrategie
  5. Voor reclamebureaus, communicatiebureaus, markt- en onderzoeksbureaus en bedrijven die handelen in advertentieruimte zijn digitalisering en online zijn nu grote thema’s
  6. Personeelstekorten in o.a. de schoonmaakbranche

Diligence heeft een zeer sterk en breed netwerk binnen Business services als het gaat om uitzend- en detacheringsbureaus, kinderopvang, schoonmaak of reclamebureaus, communicatiebureaus en markt- en onderzoeksbureaus. Door onze jarenlange ervaring weten wij welke mogelijkheden er voor ondernemers zijn. Omdat wij deze sector van binnen en van buiten kennen, zien wij voor jou de kansen en begrijpen we de uitdagingen van de branche beter dan wie dan ook.

Branches

Diligence kent veel bedrijven in vrijwel alle sectoren van de markt, zowel landelijk als internationaal, en heeft hierin veel ervaring. Wij weten welke trends er spelen in de markt en hoe bedrijven hierop inspelen. Omdat wij de sectoren van binnen en van buiten kennen, zien wij voor jou de kansen en begrijpen we de uitdagingen van de verschillende branches beter dan wie dan ook.

Hoe kan Diligence jou van dienst zijn?

Diligence kent veel bedrijven in de Dienstverleningssector, landelijk en internationaal, en heeft hierin veel ervaring. Wij weten welke trends er spelen in de markt en hoe Dienstverleners hierop inspelen. Omdat wij deze sector van binnen en van buiten kennen, zien wij voor jou de kansen en begrijpen we de uitdagingen van de branche beter dan wie dan ook. Wat kunnen wij voor jou betekenen?

  • Het verhogen van de waarde van jouw bedrijf, met het oog op een toekomstige verkoop
  • Het verkopen van jouw bedrijf, zowel in Nederland als internationaal
  • Het realiseren van (internationale) groei door overnames
  • Het zoeken naar een (internationale) koper of verkoper, investeerder of strategische medeaandeelhouder
  • Advisering bij een voorgenomen (internationale) fusie
  • Het vaststellen van de bedrijfswaarde met het oog op een fusie, koop of verkoop
  • Het realiseren van een passende financiering